Hallitus tiedottaa

16.4.2021

Hallituksen kokous 15.4

Jäsenasiat
- tervetuloa uudet jäsenet! - ja entiset, muistathan jäsenmaksujen muistutuksen eräpäivä 30.4.  Maksamattomat jäsenet katsotaan sääntöjen mukaan eronneiksi 31.05.
Toimintaa
-Koiranpäivä 24.4 – SKL järjestää ilmaisia webinaareja
-Minibullikahvila 6.5 klo 18:00 kaikille avoin, tiedotetaan tarkemmin myöhemmin
-Bullit poluille 18.4 klo 13:00 pääkaupunkiseudulla, tällä kertaa Tapiolassa, Otsolahden kierros
Terveys / jalostus
-lisätty  alle 6 vuotiaan koiran avauksesta tuki 100€ . Tästä lisää myöhemmin.
-Joukkotarkit, suunnitteilla sydänultrat Espoo, Oulun seutu, Tampere, Anders Eriksson. Ilmoita kiinnostuksestasi skbtjalostus@gmail.com. Tästäkin myöhemmin lisää.
-Pevisa voimaan 1.7. Geenitestit voi tilata Omakoirasta.
Julkaisut
-Seuraavaan Minibulletin-lehteen voi lähettää juttuja  ja toiveita aiheista, minibulletin@gmail.com
-Valiokronikka on valmis muutamaa kuvaa lukuun ottamatta, mutta ilman niitä, jos omistajilta ei kuvia löydy, on  tilattavissa kesäkuussa, mh. 35 €
Näyttelytoiminta
-virtuaalinäyttelyyn tuli 64 ilmoa, ja vapaa-ajan kuviin 39. Suuresta määrästä johtuen arvostelujen valmistuminen venyy tuosta alunperin ilmoitetusta ajankohdasta, tiedotamme kunhan tuomarit osaavat arvioida oman aikataulunsa.
-Päänäyttelymme 2021  Terri-ERI  8.8, ilmoittautuminen on auki.  Toivottavasti koronatilanne hellittää, jolloin tuomarina  on Englannista kasvattajatuomari Sherril Goodwin. Mahdollisista tuomarimuutoksista ilmoitetaan STJ:n sivuilla.
Minipuoti
-kasseja on vielä myytävänä 2, ja uudesta maskierästä myyty puolet, jäljellä kesämaskeja. Tulossa valkoisia näyttelyhihnoja/noutajataluttimia.