Kokouskutsu sääntömääräiseen vuosikokoukseen

13.2.2021

Kokouskutsut on lähettty kaikille jäsenille, voit ilmoittautua kokoukseen sähköpostissa saamasi linkin kautta.
Alustava esityslista ja kokousliitteet ovat luettavissa 15.2.2021 jäsensivuilla. Jos et ole vielä kirjautunut, kirjaudu nyt!

Muutamia käytännön vinkkejä etäkokoukseen osallistumisesta:
- et tarvitse asennettua ohjelmaa, mutta jos haluat, niin voit ladata Teams sovelluksen
- ole ajoissa, mielellään n. 15 min. ennen kokouksen alkua
- testaa mahdollisuuksien mukaan, että kuulet ja mikrofonisi toimii
- pidä kuitenkin mikrofonisi suljettuna silloin, kun et ole puheenvuorossa paremman kuuluvuuden takaamiseksi kaikille.

Suomen Kääpiöbullterrierit ry sääntömääräinen vuosikokous

Tervetuloa yhdistyksemme sääntömääräiseen vuosikokoukseen lauantaina 28.2.2021 klo 14:00

Kokous pidetään pandemian aiheuttamassa poikkeustilanteessa etäkokouksena,

Pyydämme, että ilmoittaudut etukäteen osallistumisestasi täyttämällä lomakkeen tästä linkistä
jos haluat osallistua kokoukseemme .
Tee ilmoittautumisesi viimeistään 27.02.2021 klo 14.
Lähetämme ilmoittautuneille myöhemmin Teams -kutsulinkin sähköpostiisi.

Aiheena on yhdistyksen sääntömääräiset asiat, mm. hallituksen jäsenten ja toiminnantarkastajan valinta, tilinpäätöksen vahvistaminen ja vastuuvapauden myöntäminen hallitukselle.

Sääntömääräisten asioiden lisäksi käsitellään ja päätetään seuraavista asioista:

-Hallituksen esittämien toimikuntien henkilövalinnat
-Vahvistetaan toimintasuunnitelma, tulo- ja menoarvio sekä jäsenmaksujen suuruudet
-Hallitus esittää, että hyväksytään kääpiöbullterrierin PEVISA -ohjelma.

PEVISA -vaatimukset:
Suomen Terrierijärjestö ry:n hallituksen hyväksymä Suomen Kääpiöbullterrierit ry:n PEVISA -ohjelmaesitys rodulle kääpiöbullterrieri, sis. sydän, PLL, LAD, LP

SYDÄN
Pentujen vanhemmista tulee olla ennen astutusta tehty sydänultra sisältäen sydänkuuntelun. Sydänultran alaikäraja on 18 kk.
SKL:n sydänultran lausunto ”A, TERVE - tutkimustulos on voimassa 24 kk.
SKL:n sydänultran tulos ”B”, AVOIN – tutkimustuloksen saanut koira tulee tutkia 12 kk kuluttua uudestaan eikä sen jälkeläisiä rekisteröidä ennen toista TERVE/AVOIN-tutkimustulosta.
AVOIN-tutkimustuloksen kaksi kertaa saanut voidaan yhdistää vain TERVE- tuloksen saaneen koiran kanssa.
SKL:n sydänultra tulos ”C” ja/tai MUU SYDÄNSAIRAUS -tutkimustuloksen saaneen koiran jälkeläisiä ei rekisteröidä.

LAD, LP, PLL
Pentujen vanhemmilla tulee olla astutushetkellä Kennelliiton hyväksymän laboratorion (esim. Laboklin) LAD-, LP- ja PLL- geenitestilausunto/lausunnot.
Jos koira on LAD-geenin kantaja, on se paritettava LAD:n suhteen terveen koiran kanssa.
Jos koira on LP-geenin suhteen korkean riskin kantaja (LP/LP) tai kantaja (N/LP), se on paritettava LP:n suhteen terveen (N/N) koiran kanssa.
Jos koira on PLL-geenin suhteen kantaja (N/PLL), se on paritettava PLL:n suhteen terveen (N/N) koiran kanssa.
Pentueet, joiden molemmat vanhemmat ovat LAD-/LP-/PLL-kantajia, ei rekisteröidä.
Geenitestaamatonta ulkomaista urosta käytettäessä on nartun oltava terve näiden edellä mainittujen sairauksien osalta.
Geeniperimältään terveen koiran vanhempien lausunnot on tarvittaessa esitettävä.

Esityslista liitteineen on luettavissa kotisivujemme jäsensivuilla 15.2.2021 alkaen.

Tervetuloa päättämään yhdistyksemme tärkeistä asioista!

Ystävällisin terveisin SKBT:n hallituksen puolesta

Oulussa 13.2.2021