Toimintasuunnitelma 2021

SUOMEN KÄÄPIÖBULLTERRIERIT RY

TOIMINTASUUNNITELMA vuodelle 2021

1.     Yhdistyksen tarkoitus ja toiminta
Yhdistyksen tarkoituksena on edistää kääpiöbullterrierien kasvattamista ja jalostusta sekä rodun tunnetuksi tekemistä. Tarkoitustaan yhdistys toteuttaa seuraamalla rodun kehitystä ja tekemällä rotua koskevia aloitteita, julkaisemalla lehteä ja muita tiedotteita, järjestämällä koiranäyttelyitä, koulutus- ja tiedotustilaisuuksia muita vastaavia tapahtumia.

2.     Kokoukset
Vuosikokous helmi-maaliskuussa, hallituksen kokoukset kuukausittain.

3.     Julkaisut
Minibulletin-lehti sähköisenä 3-4 kertaa vuodessa, sekä jäsentiedotteet. Nettisivujen kehittäminen, Facebook ja Instagram ylläpito. Valiokronikka 2000-2020 julkaisu.

4.     Näyttelyt
-Erikoisnäyttely Bullipäivät kesäkuussa
-Open show, englantilaistyyppinen Club Show 07.08.2021 Terri-Erin yhteydessä.
-Match Showt

5.     Kerhoillat, jäsentapaamiset ja muut tapahtumat
Rotutapaamisia, rotukävelyjä, luentoja. Terveysluentoja ja joukkoterveystarkastuksia.

6.     Koulutus
Kannustetaan jäseniä kouluttautumaan esim. Suomen kennelliiton kehä/koetoimitsijoiksi ja tuomareiksi/ylituomareiksi sekä eri harrastusalojen ohjaajiksi. Osallistutaan STJ:n ja HSKP:n järjestämiin toimintoihin sekä Agria-expoon.

7.     Palkitsemiset
Palkitaan menestyneitä kääpiöbullterriereitä eri harrastusaloilta sekä kansainvälisen ja Suomen muotovalioarvon saavuttaneita kääpiöbullterrierejä.

8.     SKBT ry:n tuotteet
Myydään yksittäisiä SKBT ry:n toimintaa tukevia tuotteita.

9.     Jäsenhankinta
Pyritään kasvattamaan jäsenmäärää.

10.  Jalostuksen edistäminen
Jalostustoimikunta
Jalostuksen tavoiteohjelman laatiminen/seuraaminen
Terveyskyselyt jäsenille
Terveystuet
Joukkotarkastukset

Jos sinulla on ideoita, ajatuksia toimintasuunnitelmaan liittyen, otamme niitä mielellämme vastaan!
Toimintasuunnitelmaa käsitellään vielä vuosikokouksessa helmi-maaliskuussa