Hallitus tiedottaa : Terveystutkimustuki

30.11.2020

Terveystutkimustuet

Tuet jäsenten omistamien kääpiöbullterriereiden terveystesteistä.

Tuettavat terveystutkimukset ovat BAER, geenitestit (PLL, LAD, LP), polvet, sydänkuuntelu,sydänultra ja UPC.
Polvien, sydäntutkimusten  ja UPC vähimmäistesti-ikä tulee olla 12 kk ( Kennelliiton virallinen suositusikä).

Terveystuki on 15 euroa/jäsen/ kalenterivuosi, kohdistuen johonkin edellämainituista tutkimuksista.

Tukea maksetaan takautuvasti 8.10.2020 alkaen tehdyistä terveystutkimuksista.
Lähetä kopio tutkimustuloksista  yhdistykselle sähköpostiin skbtjalostus@gmail.com
Merkitse viestiin koiran nimi, rekisterinumero sekä oma nimesi, sotu ja  tilinumerosi.

Tukea on haettava viimeistään 3kk tutkimuspäivästä, kuitenkin kuluvan vuoden loppuun mennessä.
Terveystuki on voimassa toistaiseksi. Muutoksista ilmoitamme kotisivuilla ja jäsenkirjeissä.

Joukkotarkkeja pyrimme järjestämään ensi kevään ja kesän aikana eri paikkakunnilla, kunhan pandemiatilanne hellittää.

Muita asioita
Edellisessä kokouksessa 15.11  käsiteltiin mm. Jalostuksen tavoiteohjelmaa, jonka päivittäminen on yhdistyksellemme loppuvuoden tärkein asia.
Kalenteritilaus oli kokouksen aikana painossa, ja 50 kalenteria myytiinkin loppuun vajaassa viikossa.
Ensi vuoden toimintasuunnitelma ja talousarvio olivat myös käsittelyssä.
Seuraava kokous on tammikuun alussa ja mikäli olisi asiaa hallitukselle, laittakaa postia!