Jäsenyys ja pentuejäsenyys

Liity jäseneksi!

Tämä yhdistys on sinulle joka kenties vasta haaveilet omasta minibullista tai sinulla jo on sellainen.

Tule mukaan aktiiviseen ja mukavaan joukkoomme. Jäsenetuina tarjoamme Minibulletin-nettilehden, jäsenkirjeitä, toimintaa yhteisen mukavan tekemisen merkeissä, joukkotarkastuksiin pääset jäsenenä edullisemmin. Hakiessasi jäseneksi, täytä alla oleva liittymislomake.

HUOM! Sähköpostiisi ei tule erikseen vahvistusta ilmoituksen perillemenosta, mutta lähetettyäsi lomakkeen, tulee tälle sivulle Kiitosviesti.

Saat postia jäsensihteeriltä  ja jäsenmaksulomakkeen, ja kun maksu näkyy,  hallitus hyväksyy seuraavassa kokouksessaan uudet jäsenet. Vuoden 2021 jäsenmaksu on 20€, perhejäsenen jäsenmaksu 10€.
Sekä yhdistyksen varsinaisella jäsenellä että perhejäsenellä on täysi äänioikeus yhdistyksen vuosikokouksessa. Jäsenille lähetämme jäsenkirjeitä, sähköisen lehden 3-4 x vuosi, järjestämme joukkotarkkeja, luentoja ym. Pääset myös automaattisesti kotisivujen Jäsensivuille, missä voit keskustella toisten minien omistajien kanssa. Yhdistyksen tiedotteet ja lehdet ovat myös luettavissa siellä.  Yhdistyksen paikallisosastot järjestävät myös vuoden mittaan erilaista toimintaa. Jäsen on oikeutettu terveystukeen 15€ /vuosi, tehdessään koiralleen terveystutkimuksia ja lähettäessään tulokset jalosyustoimikunnalle. Sydänultrasta tuki on 50€

Pentuejäseneksi

Kasvattaja, kerrothan pennunostajillesi jäsenyydestä!
Pentuejäsenmaksu v. 2021 on 7 €, jonka kasvattaja maksaa kasvatinomistajien puolesta.
Pentuejäsenet saavat seuraavana vuonna automaattisesti jäsenmaksun, jonka maksamalla he voivat jatkaa jäsenyyttä. Mikäli jäsenyyttä ei halua jatkaa, laskun maksamatta jättäminen katkaisee jäsenyyden automaattisesti.
Jos haluat liittää kasvattiesi omistajia Suomen kääpiöbullterrieriyhdistys ry:n jäseniksi, täytä liitteenä oleva ilmoitus. Tähdellä merkityt kohdat ovat pakollisia, ilman tähteä vapaaehtoisia tietoja.
Lähetä hakemus liitetiedostona osoitteeseen kaapiobullterrieriyhdistys@gmail.com, jonka jälkeen jäsensihteeri ilmoittaa maksutiedot maksua varten. Voit ilmoittaa myös yksitellen ylläolevalla liittymislomakkeella. Jäsenyys on voimassa kun ilmoittaminen on käsitelty, jäsenmaksu on vastaanotettu ja hallitus on hyväksynyt jäsenyyden. Liitettävä pentuejäsen saa jäsensihteeriltä sähköpostiinsa vahvistuksen jäsenyydestä, viestiin vastaamalla pennunostaja voi kieltäytyä jäsenyydestä, mutta muutoin hän hyväksyy tarjotun jäsenyyden vuodeksi.

Mikäli koko pentuetta ei myydä kerralla hyväksytään pentuejäsenten ilmoittaminen sitä mukaa, kun pentuja myydään. Näin uudet pennunomistajat saavat mahdollisimman pian tietoa yhdistyksen toiminnasta. Voit ilmoittaa ylläolevalla liittymislomakkeella.